کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امروز مردم يمن مثل کوه درمقابل آل‌سعود خبيث ايستاده‌اند

14 دی 1394 ساعت 13:30

فرمانده سپاه ناحيه شهرکرد گفت: امروزه به برکت خون شهيدان نمرها ي مردم يمن پيدا شده‌اند و مثل کوه درمقابل آل‌سعود خبيث ايستاده اند و مقاومت مي‌کنند.


 به گزارش جهانبین نیوز، مهران مرادي در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار بام ايران خبر، اظهار کرد: امروزه ما درحالي شاهد شهادت مظلومانه فقيه عالي‌قدر آيت‌اله شيخ نمر هستيم که آل‌سعود خباثت خودش را در منطقه و در کشور خودش به حد اعلا رسانده و شيعه و مسلمان‌کشي را در دستور کار خودش قرار داده است.

مرادي با بيان اينکه، ماه‌هاست که ما شاهد کشتار بي‌رحمانه مردم مظلوم يمن هستيم که قريب به يک سال زن و بچه‌هاي يمني را بمباران و قتل‌عام مي‌کند تصريح کرد: این روزها شاهد به شهادت رساندن يکي از ستارگان تاريخ تشيع جهان اسلام بوديم که احياء‌گري مساجد به ويژه نمازهاي جماعت و نماز جمعه و تحکيم حقوق شيعيان بوده است.

وي افزود: شهيد نمر، مخالف جدي با رژيم وهابي و خبيث عربستان بود که توانست بيانگر اوج خباثت و برملاکننده نقشه‌هاي شوم عربستان در منطقه که نماينده نظام استکبار و رژيم غالب صهيونستي مي‌باشد را، اين شهيد عزيز وابسته بخوبي برملا نمايد.

مرادي بيان داشت: امروز دشمنان ما شاهد کساني که به تفکر ناب محمدي (س) و حضرت امام (ره) لبيک گفتند و انسان‌هايي که روز به روز گسترده و رشد پيدا مي‌کنند هستند.

فرمانده سپاه ناحيه شهرکر با اشاره به اينکه، امروزه بيشتر شيعيان در نيجريه بخوبي پيام امام (ره) و انقلاب اسلامي را دريافت کرده‌اند گفت: در نيجريه دشمنان، بيش از هزار تن از شيعيان را به شهادت رسانده و رهبر آن‌ها را زخمي و دستگير کردند.

مرادي تاکيد کرد: قطعا به برکت خون شهيد آيت‌الله نمر شاهد وحدت بيشتر جهان اسلام و نابودي آل‌سعود خبيث و نظام استکباري و رژِيم غالب صهيونستي خواهيم بود.

وي با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامي اذعان داشت: همانطور که مقام معظم رهبري ((مدظله‌العالي)) فرمودند: بدون شک دست انتقام الهي گريبان ظالماني را که به جان شيخ نمر تعددي کردند خواهد گرفت.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 26519

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26519/امروز-مردم-يمن-مثل-کوه-درمقابل-آل-سعود-خبيث-ايستاده-اند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir